Thread: Anyone here have the Hub on their cable systems?

    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 7
    I do. The channel I'm talking about is right here:

    http://www.hubworld.com

    How about you?
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 10350
    Used to.
    https://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

    Come have the time of YOUR life with me and the gang at Retro-daze.org.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 2028
    Nope.
    http://thebest404pageever.com/swf/obamadance.swf

    I collect Retro Junk action figures. I've got a limited edition DebrisStorm with karate chop action still in the box. I've also got a special edition vkimo that comes with a typewrit
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 1485
    Fuck yeah! Hub plays all the classic 80's cartoons like transformers, GI Joes and even Jem. They also play other cool shows like 1960's Batman with Adam west. I think anyone that frequents this site would enjoy this channel very much.
    Shit happens when You fart naked

    Retro pimpin aint easy
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 74775
    Yes. And thanks to it, I finally saw the series finale's of Wonder Years and Doogie Howser again. I hadn't seen either since they first aired.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 430
    My cable system just got it a few months ago. It's great. I can finally watch Family Ties again. And I've been watching JEM every night, too. They air Transformers and a million other great 80s shows.
    Don't pay any attention to the evil spirited and dead of heart. They're not worth your time.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 305
    I do. I like watching Batman Beyond on it.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 1485
    Quote by GeneralCritic99
    I do. I like watching Batman Beyond on it.

    Oh yeah they play that too, totally forgot. Damn, they play alot of good stuff on the hub.
    Shit happens when You fart naked

    Retro pimpin aint easy
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 594
    I do and watch Wonder Years every night. Loved it on Nick @ Nite but love it more now that Im older
    [img]http://i43.tinypic.com/10nsrpt.png[/img]
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 2028
    I wanna watch Jem =(
    http://thebest404pageever.com/swf/obamadance.swf

    I collect Retro Junk action figures. I've got a limited edition DebrisStorm with karate chop action still in the box. I've also got a special edition vkimo that comes with a typewrit
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 3352
    I used to have the Hub at my old house, but now that I moved in my new apartment, I no longer have it.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 683
    Yep, I get The Hub again, the girlfriend and I watch Doogie Howser M.D., Jem, and The Wonder Years, whenever we catch them on.
    "ZERO CRATES!" --Jean-Baptiste Emanuel Zorg
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 2805
    Oh yeah!! I had it on Time Warner at our last house and when we got Cox at our new apartment yesterday I was delighted to see that they carry The Hub too. I was also really excited to see that Cox has Boomerang too. I totally watched Two Stupid Dogs, Swat Kats, Johnny Bravo, and The Smurfs last night...woot!!
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 5222
    WE have Hub on Directv HD!! Awsome Channel!!
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 1142
    Yep, I have it on Verizon FiOS.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 823
    Quote by RetroxBunny
    I wanna watch Jem =(


    I watched it this morning. It was epic.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 516
    i watch wonder years every night on THE HUB. if i can catch leverne and shirley and happy days, i'll watch that too.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 430
    I wish my system had Boomerang.
    Don't pay any attention to the evil spirited and dead of heart. They're not worth your time.
  • avatar
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 9763
    I don't get the Hub here on Insight as far as I know.

    If there's a way to petition to get it on there I'd do it.
    • 9 years 11 months ago
    • Posts: 74775
    I'm still waiting for Hub HD from Comcast.
Forum Staff
Super Admin: Vertex
Super Mods
Search