Thin Ice
1639 views,
Aired: 1990
Added: May 01, 2012
Tags
Comments
5 years, 5 months ago
I brought this at my local thrift store than my brother broke it
    10 years, 4 months ago
    aaa i remember this! i wanted it but i never got it, but my cousins did. pretty fun game until you ran out of the paper lol
      10 years, 8 months ago
      I wanted it but got a simalar one insted, with a hammer and little "ice cubes" and a penguin in the middle..you couldn´t let him fall haha
        10 years, 9 months ago
        play it
          11 years, 1 month ago
          WOW...this and cootie was one of the many games I played everyday!
            11 years, 9 months ago
            this was another game i never got to play but i remember watching this
              12 years ago
              i loved the part where they say tweezer as the colorful candy-loooking balls fall on the floor.
                13 years, 1 month ago
                haha,i remember wanting this game, but i never got it :(
                  13 years, 1 month ago
                  omg i had this game. yeah it was pretty cool.
                    13 years, 3 months ago
                    that game was overrated
                      13 years, 4 months ago
                      That game looks pretty cool.
                        13 years, 4 months ago
                        We use to play this game. I kind of like the song in this.
                          13 years, 5 months ago
                          I so wanted this game as a kid.
                            13 years, 6 months ago
                            I soooo remember this commercial! That song that I knew of is awesome!
                              An unhandled error has occurred. Reload Dismiss