Comments

Comments
    80sRetroLuverz Posted 3 years 10 months ago
    this show is epppppppic ! :]]
    hawkmoons Posted 4 years 3 months ago
    Loved this show, fav part (fly girls) 8)
    FreakyWolfman Posted 4 years 7 months ago
    I own two of the seasons. Pure Magic!
    BlueDragon87 Posted 5 years 6 months ago
    man this show was funnnnny back in the day.Jim Carry was a fool lol.Love how everyone got their break from this show.
    spongegirl Posted 5 years 6 months ago
    Mr Uglyman Shabba! lol good times good times
    axora Posted 6 years 3 months ago
    ZOMG i love this show i have all the seasons on DVD
    mikeweb92576 Posted 6 years 5 months ago
    This was part of the Sunday night lineup on a lot of FOX stations along with Simpsons and Married with Children.

    "Cause That's The Way You're Livin' When Livin' In Living Color"
    Theme by Heavy D and the Boyz


    How you livin? What?
    How you livin? What?
    How you livin? In Living Color

    You can do what you wanna do
    Anything you want its up to you
    You for me and me for you
    You can be anything you wanna be

    Lets take a trip and sip on a dream
    Glide with the guide on a funky scene
    Here comes another one of those
    funky, funny Mo Money shows
    a cast for laughs and talented rolls
    And sisters with twisters
    for you to look at, listener
    It seems you dont believe
    so youll believe what I convince ya
    Some booty to your short, and forth well make it snappy
    with jokes and pokes and folks to keep you happy
    No need to hold your remote control, chill
    This shows got soul
    All aboard, all board
    The train never troubles
    You better snuggle up, couple up on the double
    On the double yeah
    Its hard to believe
    When some of the best things in life are free
    So fellas grab your girl, tell her that you love her
    Cause thats the way youre livin
    when youre livin In Living Color
    cousin Kenster Posted 6 years 5 months ago
    "Homie dont play that!!!"...lol
    Detox Posted 6 years 6 months ago
    yea, I still have season 1 on dvd
    SallyAcornFan Posted 6 years 9 months ago
    On December 31, 2008, reruns of the show will stop airing on BET. But no need to despair yet, because the next day (January 1, 2009), Comedy Central will start airing "In Living Color!"
    NastradumasKid Posted 7 years 20 days ago
    LOL I saw this show on BET a few years ago.
    couchtato Posted 7 years 20 days ago
    i think this show was as versatile as versatile gets
    kim wayans playing benita
    shawn playing the poet
    damon as the clown and the gay guy..mr head

    i think kelly and her impression of barbara bush while on that show of "go on girl" t'keyah was always funny
    jamie foxx as wanda
    ....
    the list is endless davidson and grier were always funny
    hope i havent left anyone out
    adog3001 Posted 7 years 3 months ago
    HAHAHAH...loved this show. I liked it all the way till the last season or so when Kennan stopped producing the show...then it kinda sucked. For some reason, my favorite skit is Cape Rear where Arsenio (played by Kennan) stalks Eddie Murphy (Jamie Foxx) for his job...HILARIOUS.
    misch3riedior Posted 7 years 7 months ago
    "You can do what u wanna do.. In living color.. IN LIVING COLOR!"

    Pure classic. Very funny back then but now in syndication, I hate it. I liked Homey but I like the gay one better with David and Damon lol. Sunday nights in the '90's were made for In Living Color...

    COSTARICAN80S Posted 7 years 11 months ago
    THERE WERE TIMES ID WATCH THIS SHOW, THEN THERE WERE TIMES I DIDNT..I LOVED JAMES CARREY,MARLON, AND SHAWN.. I DIDNT KNOW KEEAN AND KIM WHERE ALSO FAMILY MEMBERS UNTIL I SAW MAJOR PAYN AND IN THE HOUSE. LIKE I SAID I WATCHED THIS SHOW ON AND OFF..WASNT INTO IT.. ONE PART I REMEMBER WAS JAMES MAKING FUN OF SNOW-INFORMER..LOL..POPEYE..
    SallyAcornFan Posted 8 years 4 months ago
    I don't THINK so! Homey don't play dat! CLASSIC!
    AnnoyingJuan Posted 8 years 4 months ago
    HOMEY THE CLOWN
    nikem84 Posted 8 years 4 months ago
    one of the best original fox shows besides married with children, cops, america's most wanted, or the simpsons.
    stephanie2007 Posted 8 years 9 months ago
    man oh man this show rocked! i love it. have it on dvd :D.
    90sKid Posted 9 years 5 months ago
    I remember being 5 yrs old watching it. It still rocks. I especially love the music video parodies and the Dirty Dozens
    gillz107 Posted 9 years 6 months ago
    A lot of great talent emerged from this show. But also, some of the ugly come out of it as well. Example: Jennifer "J-Lo" Lopez who was but a humble, big assed, Fly girl from the BX.
    kimsy520 Posted 9 years 7 months ago
    haha Jim Carrey and Jamie Foxx were the best!!
    G UNIT Posted 9 years 10 months ago
    Men on Film was the funniest! I remember Damon would wear those Little Hats on his head...they were so cute..lol
    imperfectionist Posted 9 years 11 months ago
    "Homie don't play that!" F**kin' hilarious!!
    gillz107 Posted 10 years 3 days ago
    The Wayans Family are freggin geniuses! This show was absolute GOLD back in the day. The homeless guy was my favorite character! Carrying his own "Portable" toilet... XD!!!