Japanese Legend of Zelda - A Link to the Past (1990)

Video Games Commercial

Log in to comment on this commercial.
Comments
    DarkPhire Posted 5 years 6 months ago
    pointless
    Toxie Posted 5 years 11 months ago
    the best zelda game EVER!!!
    Skeletor Posted 6 years 1 month ago
    AAAAAAAAHHHHH! It's Ganon!
    Oceanlab Posted 6 years 7 months ago
    great game at least..
    djkidna Posted 6 years 11 months ago
    I so wanna do a cosplay skit of this >_>
    rimshakerc Posted 7 years 12 days ago
    wow that was horrible, started to laugh, but that stopped pretty fast.
    RobbyJFox Posted 7 years 3 months ago
    omg that was so dumb, i love zelda but i hate when bad choreograph dancing is used to sell things, its lame and makes me change the channel :(
    thankyoustam Posted 7 years 6 months ago
    Does anyone else think Zelda sounds like a man?
    thankyoustam Posted 7 years 6 months ago
    that was... AMAZING!!! lol
    Sniperwolf55 Posted 7 years 10 months ago
    didnt zelda have blond hair?
    BlueMario Posted 8 years 1 month ago
    Another thing that annoys me is that when Link Is wearing a Green suit in the begining, His Green shirt is a Lighter green color then his hat. When he gets a blue Mail He gets a Blue Shirt with a Light-Yellow Hat. If he gets a Red Mail, He gets a Red Shirt, With a Light-Red, Pinkish-light-purplish Color Hat.
    Nostalgiascape Posted 8 years 1 month ago
    Link To The Past was the best Zelda game ever.
    The Hatta Posted 8 years 1 month ago
    ya O.K. the game was fun
    Hoganmann Posted 8 years 1 month ago
    Zelda was like "Link stop being gay and help me"
    BlueMario Posted 8 years 2 months ago
    This needs to be the BEST 2D zelda game EVER! :)
    Have you zelda fans notice that:

    On the four swords (game boy advance version) you can hear young link's voice on some sort of adult link's body? he can groan, grunt, moan, scream and other stuff?

    On THIS the normal SNES version, he doesn't do any of that stuff. It's kinda weird. They didn't put ANY chracther's voices on ANY oringal Nintendo mascot chracther's games?!?!? How weird was that?!?!?!?
    Mistress9 Posted 8 years 3 months ago
    I remember playing this game when I was little, I was too young to really know what I was doing though.
    MicroMan Posted 8 years 7 months ago
    A link to the past is my all-time favorite Zelda game. The only thing that annoyed me about this game was that Link's hair was a purplish-pink color.
    mrs.link Posted 8 years 8 months ago
    haha funny....
    ~Thunderkitten~ Posted 8 years 10 months ago
    Wow... just wow, lol.

    Kinda campy, but I reallly like it. Different and fun. :)
    Arklier Posted 8 years 10 months ago
    It's pretty common for young boy type characters to be played by women. Kids sometimes don't remember their lines/moves or can't work the long hours required, so they use women.

    Commercial is pretty fun, though. I like it.
    mr3urious Posted 9 years 17 days ago
    Looks like a woman to me!
    Phantasmagoria_3D Posted 9 years 20 days ago
    This commercial's pretty cool! It's also kind of funny watching a bunch of Japanese people dancing like 80s style Michael Jackson!
    Quote O' Matic
    Commercial Details
    Views: 1445
    Log In