Cocoa Krispies - Ape (1990)

Cereal Commercial

Log in to comment on this commercial.
Comments
    OnlineMouse Posted 3 years 8 months ago
    I remember seeing that commercial for the first time when I was only eight while watching the afternoon cartoons during the era.

    I remember when they showed Coco the monkey outsmarting the male lion with the advert ending as the lion looked disgruntled, given up as he hangs by the monkey's tail knowing he will never get a taste of the cereal. Nice memories those were.
    staticbear76 Posted 5 years 11 months ago
    i always loved coco the monkey he was like the best monkey bear ever he reminds me of the golden crisp bear and a monkey as well and he has the coolest monkey feet ever feet almost like a bears feet, which made him so awesome and unique and having that aussie accent just made him pure STATICOOL.
    DarthArnett Posted 7 years 6 months ago
    They do still make these technically. They just stopped with the Cocoa the Monkey thing. They're Cocoa Rice Krispies now.
    Sini Posted 8 years 1 month ago
    Yep, Cocoa was fun :) And I loved the cereal. I wonder why they stopped making these.
    rnorred06 Posted 8 years 1 month ago
    I really wish they would bring Cocoa the Monkey back. These commercials kicked ass!
    Dominic_1981 Posted 8 years 2 months ago
    I remember Cocoa The monkey.BTW that cereal was good.
    ThreeTimesOneMinusOne Posted 9 years 14 days ago
    They never sold them in Canada. I only ever got to have them when I went on vacation. That sucks. What up with that?
    90sKid Posted 9 years 2 months ago
    i loved every commerical with him!
    Crazy4Nostalgia Posted 9 years 3 months ago
    Yeah, and now the cereal has become Cocoa Rice Krispies. Bring back Cocoa.
    kimsy520 Posted 9 years 3 months ago
    he was much cooler than that live chimp they used
    MarchingTwinkie3 Posted 9 years 4 months ago
    He sounds more Australian to me, but whatever. I always loved this one, and this jingle came up in a study hall discussion of cereal the other day.
    Daikun Posted 9 years 4 months ago
    I miss that monkey so much. He was great.
    DieYuppieScum Posted 9 years 5 months ago
    He was Brittish and sang Reggae..... hmmmmm
    Phantasmagoria_3D Posted 9 years 5 months ago
    LOL! I remember this! The animation is so crude and hilarious!
    Sunriser Posted 9 years 5 months ago
    None of my friends remembered that Cocoa Krispies used to have a British monkey spokesmodel! Thank you retrojunk for proving my sanity! I still remember the jingle!
    Quote O' Matic
    • Hallenbeck: "Why did the cat cross the road? Cuz his dick was stuck in a chicken!"
    • The Last Boy Scout
    Commercial Details
    Views: 1707