Doctor Dreadful - Drink Lab (1990)

Toys Commercial

Log in to comment on this commercial.
Comments
    90sbakerdog Posted 5 years 2 months ago
    most excellent memories
    buckyOhair Posted 5 years 2 months ago
    monster warts!!! "excellent" (throw-up)
    zinny50 Posted 5 years 4 months ago
    Lol I bought this from a garage sale and all the pieces where missing D:
    wickedchld03 Posted 6 years 5 months ago
    hell yeah i had that and the food thing it was awesome i miss that stuff
    F_Shagwell Posted 6 years 7 months ago
    Ugh... This stuff tasted horrible... It was just high-fructose corn syrup... And the "Potion" tasted like fruit punch mixed with 7-up...
    ucoguy24 Posted 6 years 11 months ago
    Oh wow that brings back memories.
    mealeigh288 Posted 7 years 2 months ago
    Well now we know why it was called Doctor DREADFUL!!! lol.
    fragpirate Posted 7 years 5 months ago
    AHHHH SON OF A B*TCH!!!!!!!!!!!
    omg, i got this for christmas.... or my birthday (i can never remember since theyr both in december). i loved this thing so much!!! i remember one time when my brother had some friends over and i felt left out my mom helped me make the stupid little wart thing, best stuff i ever tasted....
    regroch Posted 7 years 5 months ago
    my friend had one of these, that stuff was nasty. We made stuff and drank/ate it until we threw up lol
    gothgrl20 Posted 7 years 5 months ago
    i want one >.
    rosesandrazors Posted 8 years 3 days ago
    I liked mine haha. i didn't think the shit tasted so bad but hell it was so much fun i probably didn't pay attention.
    atl4thward2k6 Posted 8 years 1 month ago
    It was the nastiest thing I ever had tasted, only used it once but the commercial made me do it =P
    ilpalazzo Posted 8 years 1 month ago
    I remember destroying mine, by accident, all ingredients mixed together to make... Godawfulshitdrink
    mastadon Posted 8 years 1 month ago
    yeah the drinks sucked...and the worms would get stuck at the bottom of the cups...i remember having a cup with one of those worms stuck at the bottom for weeks, and even after i got it out everything i drank out of that cup tasted like that worm
    whizkidforte Posted 8 years 8 months ago
    Since I remember watching this, it would be a PERFECT Halloween gathering essential if revived...
    shorty1k Posted 9 years 3 months ago
    I remember the commercial but I didn't really want one because I could only make so many drinks. It was just like when I put glue in my creepy crawlers machine because I was out of the colored crap. hehe
    Mandy Posted 9 years 3 months ago
    I remember these but neither me or my brother seemed to want one.
    kimsy520 Posted 9 years 4 months ago
    my mom wouldn't get me one because she thought it was "gross" and "a boy's toy" so i never got one
    misty Posted 9 years 5 months ago
    I wish I would've had one of these... I know I wanted one when I was younger.
    DieYuppieScum Posted 9 years 6 months ago
    You buttmunch, I would have killed for one of thoes and u shoved it under your bed????? Whats wrong with u????
    Daikun Posted 9 years 6 months ago
    I had one of these. I think I only made one drink with it, and never used it again. Not that I didn't like it (the drink was pretty tasty), but I guess I was just too ignorant to remember I still had it tucked away in my closet.
    Phantasmagoria_3D Posted 9 years 6 months ago
    YES! I used to love these! I had BOTH the Food Lab and Drink Lab and I'd make something good with 'em almost every day! (My favorite was the Monster Brain candy) It was so much fun to play around with! One of the BEST toys ever!!
    NickMania Posted 9 years 6 months ago
    I had one of these I had lots of fun with it!
    Quote O' Matic
    • Beetlejuice: "Go ahead. Make my millennium. AH HA HA HA HA HA HA HA!!!"
    • Beetlejuice
    Commercial Details
    Views: 1873